بعد 6 ماه و نیم پریود شدم تبریییک🤣

۷ پاسخ

من یه ماهه نشدم بخدا چ بدبختی گیر کردیم ها من تست زدم تو این ماه وسط ماه واخر ماه منفی شد

مبارکه🤣

من بعد زایمان تا ۴۲ روز خونریزی داشتم قطع که شد یک هفته بعدش یعنی روز پنجاهم پریودم شروع شد و هر ماه منظم میشم ☹️🫠🫠

مبارک😁🤣من هنوز نشدم

من هنوزم نشدم🥲

من همچنان نشدم🙃

من بعد ۴ماه شدم و الانم ۴روز گذشته نگرانم نشدم😑

سوال های مرتبط

مامان اسرا😍 مامان اسرا😍 ۱۱ ماهگی
مامان آدوین مامان آدوین ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۹ ماهگی
مامان اریامهر مامان اریامهر ۱ سالگی
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱ سالگی