سلام پوشاک سایز۳
بزرگش چقدر گرفتید جدیدا

۱۳ پاسخ

367 بود حالا گرون شده
من از دیجی کالا سفارش دادم قیمت قبل

پ چرا من زیاد گرفتم

۳۲۰ سایز ۳ ۳۸تایی

من امروز دیدم ۳۴تایی۳۱۰ببم سبز

ما 15بسته خریدیم چهار چهار مثبت و پنج 365

من امروزببم سایز۳خریدم۳۱۰

خداکنه تااین یکی کالابرگ ومیریزن زیادترنشه من بتونم بخرم

من هانیز دیروز خریدم ۳۵۰

۳۵۰ ک نیس کلا از۳۶۰ ب بعد الیته مارک مای بی بی

۳۵۰ولی حتماگرونش میکنن

350.

جدی تازه رفتم گرفتم ۵۸۹

هنوزم ۳۶۰ تومنی هست

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱ سالگی