۱۱ پاسخ

۲۸۰ هفته پیش خریدم

من پونصد خریدم جدیدا...

موزیشو گرفتم اصلا مزه موز نمیده فقط مزه ارد میده🙁

490تومن

من اول اردیبهشت گرفتن ۴۵۰

حریره بادام از بقیه سرلاکا گرون تره

خوب گرفتی

خوبه این وزن دهی دارع!؟

دیروز فروشگاه دیدم ۳۴۰ زده بود

۴۵۰.

فک کنم پونصد شده حریره بادام

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۱ سالگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۸ ماهگی
مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی