مامانا دخترم دوغ میخوره بد نیست؟؟؟

۵ پاسخ

من ی لیوان بزرگ میخوره
همیشگی ک نیست عزیزم هفته ای ی بار اشکالی نداره اما گازدار نباشه

هر از گاهی میدم با نعناع

نه بد نیس

مجازه
فقط شور نباشه

خوبه
ولا بچه منم میخوره

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین مامان 🌙لین ۲ سالگی