پد سینه فعلا 15 تا گرفتم کافیه؟

۸ پاسخ

اصلا لازم نمیشه

من دوتاگرفتم یه معمولی که خوشم نمیلدازش یدونه هم‌چیکوکه عالیه میشورم واستفاده میکنم

من یه بسته خریدم دوتا توشه قابل شست و شو .برای دخترم هم زایمان کردم همینطوری بود.
شما یکبار مصرف گرفتی؟

یک بار مصرف؟؟

والا من خریدم هی پرزاش میچسبه ب سینه بچه میخاد بخوره پرزیه باید بشوری

من یه بسته کاملش خریدم چون بعد زایمان که شیر میاد توی سینه هی شیرت می‌ریزه سوتین و لباست رو کثیف میکنه

اررره،منک اصلانگرفتم
حالا این چیزا مدشده

برا چی ؟
که لباست خیس نشه؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری