۴ پاسخ

منم اینجوری بودم بعد از کلی پیگیری فهمیدم عفونت ادراری شدید دارم

منم همینطورم دردامونموبریده انگاری استخوان لگن شکسته باشه دراون حدم دکترم رفتم میگه بایدبری ارتوپدمربوط به زنان نیست😕🤷‍♀️🤦‍♀️

منم دقیقا 18 هفته اینجوری بودم الانم کم اینجوریم ولی انگار کمرم بی حس

منم اینجوریم
ببین یبوست نداری
هموروئید نداشته باشی
یا اینکه بد نشستی دنبالچه ات درد گرفته باشه

سوال های مرتبط

مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد