روز ۱۳ iui و یه منفی پررنگ ....

تصویر
۹ پاسخ

کجا آی یو آی کردی عزیز؟؟؟

من از همین میترسم... 😔

عزیزم اصلا ناامید نشیا شاید هنوز زوده که نشون نداده❤️

عزیزم خودت مشکلی داشتی یا از اسپرم همسرت بود رفتی ای یو ای؟؟!

انشالله ماه بعد عزیزم حس بدیه درکت میکنم

عزیزم منم مرداد ماه آی یو آی کردم منفی شد آزمایشم دکتر گفت باید آی وی اف بشم این ماه تصمیم گرفتم آی وی اف کنم گفته بود‌روز دوم پریودیت بیا سونوگرافی روز دومم رفتم سونو گرافی برام آمپول سینال اف و آمپول عضلانی نوشت برا تحریک تخمک گذاری و گفت شش روز استفاده کنم بعد شش روز استفاده رفتم سونو گفتش اصلا تخمکی دیده نمیشه دوباره بهم آمپول سینال اف نوشت از شکمم بزنم و سه روز بعد برم ویزیت ببینه تخمک گذاری کردم یا نه امروز روز سومم بود رفتم دکتر ببینه تخمک دارم یا اگه هیچ تخمکی نداشتم تخمک اهدایی بگیرم در کمال ناباوری دکتر با شوک گف خانوووووم ساک حاملگی دیده میشه تو حامله ای الانم تو شوکم هنوز باورم نشده که طبیعی حامله شدم البته فردا صبح قراره برم آزمایش بتا بدم تا مطمئن بشم و البته اینم بگم که من پریود اینماهم اصلا طبیعی پریود نشدم فقط لکبینی شدم حتی به دکتر گفتم گف چون تنبلی تخمدان داری احتمالا دیواره های رحمت ریزش نکرده و طبیعیه
منم با اون حساب الان پریود قبلیمو که آذرماه بود اینجا ویرایش کردم
میخواستم اینو بگم که لطف خدا باورکردنی نیست دقیقا همون موقع که من ناامید بودم که حامله نمیشم حتی آی یو آی هم منفی بود طبیعی حامله شدم

من بیبی چک زدم اون خط Cپررنگ شد
یعنی چی؟
حاملم یا نه؟

کار‌خدا رو ببین حالا من که نمیخام مث کنه چسبیده بهم 😭😭😭

متاسفم عزیزم

سوال های مرتبط

liliii liliii قصد بارداری
مامان آلانور مامان آلانور هفته سی‌ونهم بارداری
Mommy to_be Mommy to_be قصد بارداری
مادر دوقلوها مادر دوقلوها قصد بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته چهارم بارداری
مامان نینی💙 مامان نینی💙 هفته شانزدهم بارداری