۳ پاسخ

عزیزم خصوصی باز نمیشه اینجا ازتون میپرسم کلا تو پروسه ای وی اف چه تعداد آمپول و ... دارید؟و چه تعداد سونو؟
اخه من شنیدم روز دوم پریودی،پنجم و.... چجوریه؟

شما قبلا امپول ازادی سازی هم زدین جواب نگرفته باشین؟؟ بعد سینال زدی؟

درسته. اون که ۴۵۰ هست نصف ۹۰۰ دارو داره.

اگر بازم نیاز داشته باشی دکتر برات مینویسه.

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 هفته بیست‌ویکم بارداری
مصی خانوم مصی خانوم قصد بارداری