۱۲ پاسخ

من اگه مسکن نخورم میمیرم
دمنوش و اینام برا من اصلا کارساز نیست

یک مسکن بخور

زنجبیل با نبات بخورین خیلی رو درد پریود تاثیر داره

تا احساس میکنی ک داره دردت شروع میشه شیاف دیکلوفناک۱۰۰ بزار

مفنامیک اسید بخور و کیسه آب گرم بزار روی رحمت

من قرص مفنامیک اسید میخورم اروم میشم

من شياف ميزدم بعد ي دمنوش زنجبيل دارچين با نبات درست ميكردم بعد روغن سياهدونه ميزدم ب كمر و دلمو بعدم كيسه ابجوش ميذاشتم رو دلو كمرم😊چون درداي پريوديم ب شدت وحشتناك بود

کیسه ابگرم

کاچی باروغن محلی،کیشه آب گرم،گرمیجات،ترشیجات وسردیجات نخورکه بدترمیکنه،گرم نگه داشتن بدن

مسکن بخور

کاچی

من مسکن میخوردم

سوال های مرتبط

مامان  آینده🐣 مامان آینده🐣 قصد بارداری
❤مامان وروجکا❤ ❤مامان وروجکا❤ قصد بارداری
ܢܚ݅ࡅ࡙ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭♥️ ܢܚ݅ࡅ࡙ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭♥️ قصد بارداری