من اگه مسکن نخورم میمیرم
دمنوش و اینام برا من اصلا کارساز نیست
یک مسکن بخور
زنجبیل با نبات بخورین خیلی رو درد پریود تاثیر داره
تا احساس میکنی ک داره دردت شروع میشه شیاف دیکلوفناک۱۰۰ بزار
مفنامیک اسید بخور و کیسه آب گرم بزار روی رحمت
من قرص مفنامیک اسید میخورم اروم میشم
من شياف ميزدم بعد ي دمنوش زنجبيل دارچين با نبات درست ميكردم بعد روغن سياهدونه ميزدم ب كمر و دلمو بعدم كيسه ابجوش ميذاشتم رو دلو كمرم😊چون درداي پريوديم ب شدت وحشتناك بود
کیسه ابگرم
کاچی باروغن محلی،کیشه آب گرم،گرمیجات،ترشیجات وسردیجات نخورکه بدترمیکنه،گرم نگه داشتن بدن
مسکن بخور
کاچی
من مسکن میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.