کسی بیمارستان لاله تهران زایمان طبیعی کرده

۲ پاسخ

من دوتا سزارین داشتم اونجا خیلی راضی ام
هم تختی من طبیعی بود به قدری زایمانش راحت بود که انگار نه انگار زایمان کرده

من سزارین کردم نسیت ب بیمارستانای دیگه رسیدگی خوب نبود فقط پول میگیرن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری