من سال ۱۴۰۳اونجا سزارین انجام دادم رسیدگی شون عالیه ولی هزینه اش بالاست من هنوزم واکسن و ویزیت دخترم رو بیمارستان لاله می برم خیلی راضیم فقط اتاق دو تخته شون خیلی کوچیک هست
عزیزم من دوتا زایمان داشنم اونجا
به شدت راضیم
زایمان اولم سال ۹۸ بود دومی هم سال پیش
یکی از انتخابام بیمارستا لاله است چون دکترم تو یکی از بیمارستانایی که عمل انجام میده اینجاست یه سوال دارم شما از تعرفه ۱۴۰۵سزارین اختیاری هزینه شو میدونی به منم بگی؟!
۱۴۰۳ پانکچر کردم ۴۰ تومن انتقالم ۲۲ تومن امسال
من میخواستم لاله برم چون سرکلاژ و ای وی افم اونجا بود خیلی بود.فقط نمی دونم الان توی جنگ چکار کنم.مسیرم هم دوره.خدا کنه تا اون موقع تموم بشه جنگ
من ..پرستارا رسیدگی خوبي نداشتن فقط.صددفعه باید میگفتی بهشون تا ی شیاف بیارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.