مامانا میتونین جنسیت نینیای منو بگین؟هنوز غربالگری نرفتم

تصویر
۱۱ پاسخ

بالایی پسر پایینی دختره

معمولا میگن وقتی دو تا کیسه جدا باشه جنسیت فرق داره

ای خدا دوتا داری غش رفتم برات ک مبارکه به سلامتی بغلشون کنی 😍

مبارک باشه 🧡😍 ژن دوقلویی دارین ؟!

بنظر من دختر وپسره خدا حفظشون کنه برات و بسلامتی بغلشون کنی گلم🥹🧿

سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari_99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99

دختر پسر

اینی ک من دارم‌میبینم‌دختره
دومیشو نمیبینم

انشالله یه دختر یه پسر بشه

هرچی هست سالم باشه و به سلامتی بغلش بگیری

نمیدونما ولی حسم گفت دختره

سوال های مرتبط

مامان دخملی جونم💞🎀 مامان دخملی جونم💞🎀 هفته بیستم بارداری
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۷ ماهگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۱ ماهگی
مامان پسرم👶🏻 مامان پسرم👶🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ودوم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته پانزدهم بارداری
مامان ابالفضل مامان ابالفضل هفته هجدهم بارداری
مامان آقاآرمان مامان آقاآرمان ۲ ماهگی