۲ پاسخ

من دولتی بود از بخیه و کار دکتر راضی بودم خوب بود اصلا جاش معلوم نیس
ولی بعد سز کمر درد شدیدی گرفتم ک گفتم مواد بی حسی اصل نبوده

به بیمارستان ربطی نداره که، به دکتر ربط داره
خواهر من دولتی سزارین کرد ولی دکترش عالی بود

سوال های مرتبط

مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قلب آبی🩵 مامان قلب آبی🩵 هفته سی‌وسوم بارداری