۶ پاسخ

دکتزه من بر اساس انومالی حساب میکنه

پس چرا ان تی من نزده تاریخ زایمان ؟؟؟؟

تصویر

معمولا سزارین ۳۸هفته به بعد برمیدارن بچه را
ولی خوب زایمان طبیعی وقت مشخصی نداره اگه تا ۴۰درد نگیره باید بری بیمارستان

آره ولی در کل طبیعی هیچوقت مشخص نیس دقیق دیگه

کلا تاریخ زایمان رو براساس طبیعی میزنن

اره برا سزارین ۱۴ روز بیا عقب

سوال های مرتبط