۶ پاسخ

انشالله بسلامتی میگذره و زایمان راحتی داری استرس نداشته باش

خوشحال باش
نی نی قرارع بیاد🥰🥰

از تجربه ات بعد بیا بگو بهمون

عزیزم درد داری اگه جواب بدی راهنمایی ات میکنم

من ترسیدم بجات چه برسه بخودت😂

انشالله بسلامتی وراحت بغل بگیری کوچولو تو ❤️

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد