کسی بوده پریود بشه و بعد که تموم شد بیبی چک بزنه مثبت بشه؟؟

۶ پاسخ

فردابرو ازمایش

که بچه نگرفت بود باز حالا تو برو ازمایش ایشالاک از توگرفت

پریود ک نه ولی شاید خونریزی کرده باشه

بعدم ازمایش دادم دوباره

من همچین شدم

فک نکنم محاله

سوال های مرتبط

مامان ایهان و فسقلی مامان ایهان و فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری