درد کمر و شکم چی میگه 🥲🥲شمام دارین؟

۷ پاسخ

من یا باید برپا باشم یا لم بدم ، چهارزانو یا جور دیگه حتی رو مبلم میشینم خسته میشم زیردلم درد میگیره ، لم بدم یا درازکش راحت ترم اونم پهلو راست راحت ترم

من فقد کمرم شکمم اگه زیاد بشینم درد میگیره فقد

گلم منم همینم کجای کمرت درده؟
و نینیت چیه؟

از صبحی منم شکمم نمیدوم تیر میکشه میسوزه چی میشه😑

دکترم گفت دردی که با استراحت خوب بشه هیچ مشکلی نداره
حتما استراحت کن

دکتر بمن گفت عادیه

🥲

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری