۸ پاسخ

بچه فقط تو حالت استراحت بیشتر حرکت میکنه تا وقتی تحرک داشته باشی رحم واسش مث گهواره اس بیشتر خوابه موقع استراحت و استراحت بعد غذاخوردن حرکت میکنه تو دوماه اخر بارداری تو حالت ایستاده هم تحرک داره

من.

منم😶

منم وقتی نشستم یا سرپام حرکت حس نمیکنم یا کمتر حس میکنم ولی دراز کشیدنی واضح و محکم میفهمم

ماه های آخر سرپا وایستادنی هرازگاهی تکون میخوره بچه

مننن اونطوریم

من‌‌‌‌

من همینم

سوال های مرتبط