سلام خانوما نشانه دفع پروتیین چیه؟

۳ پاسخ

تاری دید ، سرگیجه ، دوبینی، درد بالای شکم سمت راست ، فشار بالا

یکی از علائم خیلی شایع ورم بیش ازحد
تاری دید.سرگیجه.حالت تهوع

اول آزمایش ..بعدش ورم و فشار بالا

سوال های مرتبط

مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۴ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۰ ماهگی