سلام مامانا خوبین بچه های شما هم غلط میزنن؟

۶ پاسخ

پسر من نه

نه دوماهش بود دوبار برگشت ولی دیگه نه

من دخترم از دو ماهگی تلاش کرد تا سه
ولی الان که ۴ تلاشم نمیکنه

نه 😐😐😐😐

سه ماه و ۱۵روزش بود غلت زد

اره ولی یوقتایی نمیتونه جیغ میکشه😂😁

سوال های مرتبط

مامان فلفل ریزه میزه مامان فلفل ریزه میزه ۱۳ ماهگی
مامان پشمک مامان پشمک ۱۱ ماهگی