۲ پاسخ

بستگی به دکترت داره. دکتر من گفت ۳۹ هفته زودتر معاینه ت نمیکنم چون نمیخوام به خونریزی بیفتی.

منو ۳۷ هفته معاینه کرد گفت لگنت خوبه برای طبیعی

سوال های مرتبط

مامان آقا مهراد 🩵🐣 مامان آقا مهراد 🩵🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری