سلام خانما میگم از چند هفته معاینه میکنن برا طبیعی؟

۸ پاسخ

دکتر من بهم گفت ۳۷

۳۶ یا ۳۷ به بعد

۳۷ دکترم گفت بیا میترسم😄

۳۷ هفته ب بعد

من 36 هفته انجام دادم بعدش گف 38 هفته هم معاینه میشی ببینیم دهانه رحم باز شده یا نرم هس هنوز

هفته ۳۷ به بعد

هفته ۳۷ به بعد

من ۳۷و۴ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان آقا رهام 🩵🐣 مامان آقا رهام 🩵🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی