۱۱ پاسخ

نه من گردو رو با دستم ریز میکنم میدم بهش البته اون موقع ک دندون نداشت با گوشکوب میکوبیدم

ماشاالله 😍😍😍

من با رنده سیر با قسمت ریزش رنده میکنم

ارا من تو‌ اسیباب پودذ کردم

با صافی پودرش میکنم. نونم خیس میکنم

اره عزیزم من آسیاب میکنم یا با دست پودر میکنم

ای جانم 😍

اره عزیزم با پشت چایی صاف کن آسیاب کن

ننههههه🥺💋

من ندادم

وای ننه من فدات😍

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 ۱ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی
مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی
مامان نازلار قیزیم🫀 مامان نازلار قیزیم🫀 ۱ سالگی