میخوام برم ازمایش بتا دعااا کنین مثبت باشع🥹

۱۰ پاسخ

منم قرار فردا برم استرس گرفتم منفی نباشه

منم دارم میرم انشالله ک مثبتیم جفتمون❤️

ان شاالله ک مثبته🌹

انشالله ک مثبته

باردار بودی

منم امروز میرم
انشالا که مثبتی 😍❤️

ایشالا ک مثبت گلم ❤️❤️

،انشالله مثبت عزیزم

ان‌شاءالله خوش خبر بیایی

ان‌ شالله که مثبته🌸🤲🌸

سوال های مرتبط

مامان حلماکوچولو❤️🎀 مامان حلماکوچولو❤️🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندق🌰 مامان مامان فندق🌰 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری