میان وعده گل پسر🩵
فرنی

نوزاد
کولیک
پوشک

تصویر
۷ پاسخ

نوش جونش
من تازه صبحونه دادم بهش
فرنی رو با ارد برنج درست کردی یا نشاسته؟؟؟

من تازه صبونه دادم🤣

ما الان صبحانه خوردیم 😂

من که پسرم از یازده ماهگی دیگه نه فرنی میخوره نه پوره نه اوتمیل اصلا موندم چی بهش بدم صبحونه ..پنیر و اینام نمیخوره تخم مرغم اصلااااا

پسرا الان بیدار شدن صبحونه هم نخوردن هنوز😁

کی بیدارشدین کی صبونه خوردین 😵‍💫😵‍💫
نوش جونش🥰

ما تازه صبحونه خوردیم

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱ سالگی
مامان ماهان💙💙 مامان ماهان💙💙 ۱ سالگی
مامان محمّدمتین مامان محمّدمتین ۱ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی