خانومای گنبدی کسی نزدیکیا بیمارستان شهدا زایمان کرده

۳ پاسخ

قصابیه بیمارستان نیست همه طرحی هستن
و کلا کثیف و کوچیک و افتضاحه
لطفا نرید بیمارستان شهدا گنبد

شهدا افتضاحه بنظرم😑

من پارسال زایمان کردم ،خوب بود بدنبود
ولی عالی هم نبود

سوال های مرتبط