خانما ۹۰ تا شیرخشک دادم ب پسرم خیلی نیس؟؟

۷ پاسخ

زیاده من تازه۹۰ میدم

نه خوبه یک ماه چندروزه؟

ن من خیلی وقته نود تا میدم

اگه بالا نمیاره نه زیاد نیست
اما اگه بتونی کمتر بدی بهتره

هر چند ساعت میدی ؟

كم كم بده رفلاكس ميگيره ٦٠تا بدع

۶۰تا بده

سوال های مرتبط

مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ ۲ ماهگی