من تصمیم گرفتم جشن نگیرم.فقط تو ظرف جا کنم و پخش کنم اگ بشه روشون یدونه شیرینی یا شکلات هم میزارم و میفرستم
ما تصمیم گرفتیم مراسم نگیریم، بجاش هزینه مراسم رو برا دوتا خانواده نیازمند مواد خوراکی بگیریم
و اینکه میریم عکاسی تا یادگاری بمونه
کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه
منم فقط پخش می کنم ان شالله وقتی دندون دربیاره یهپک اماده می کنم و....جشن بخاطر شرایط ویروس زیاذه و سختمه جمع و جور کردن دست تنهام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.