بین شیرخشک ببلاک و اپتامیل کدوم بهتره

۶ پاسخ

بستگی داره ب بچت بسازه یا ن
من از اول ب دخترم ببلاک میدادم

ببلاک میدم ب بچم

اپتامیل خوب وزن میده

من از همون اول تا الان ببلاک میدم

من از ببلاک راضیم خیلیم خوشمزه س ولی مزه آپتامیل شیرین نیست

اپتامیل خوشمزه تره
ولی خب مونده به بچت کدوم بسازه

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی
مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱۱ ماهگی