۴ پاسخ

من بیمارستان پیامبران
با دکتر الیزا ولی محمدی طبیعی زایمان کردم خیلی راضی بودم ازشون

اجی قشنگم برای زایمان برو نجمیه خیلی بیمارستان خوبیه من پسرم رو اونجا راحت بدنیا آوردم و هواسشون بهت هست

عباسیان نیک عالیه بخیه هاش تمیز و خوش اخلاق

کدوم سمت

سوال های مرتبط

مامان نارگیل مامان نارگیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماه من🌙 مامان ماه من🌙 ۱۰ ماهگی