۶ پاسخ

پایین ؟ یا کم بره بالا ؟؟
کم بره بالا امکانش هست اوکی بشه
اما پایین تر از بتا قبل نه

هر دوتا سقطم اومده پایین ،بالا نرفت دیگه

نه دیگه بیاد پایین یعنی از بین رفته

لک بینی داری که بتااومده پایین

بتابیلدپایین دیگه بالانمیرع عزیزم

چیشده

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هە ۆین مامان هە ۆین روزهای ابتدایی تولد
مامان خوشگله مامان خوشگله هفته بیست‌ویکم بارداری