۶ پاسخ

عزیزم پایین اومدن بتا نشونه خوبی نیست . حتما برید سونو گرافی

گلم اگه پایین باشه بره بالا مشکلی نیست
اما اگه بالا باشه بیاد پایین نشونه خوبی نیست متأسفانه

درخواست دوستی میدین؟ من درخواستام پره

خونریزی داری ؟

آره زیاد بوده

چنده واسه شما؟

بله خیلیا
چنده بتاتون

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری
مامان هە ۆین مامان هە ۆین روزهای ابتدایی تولد