خانوما کسی هست بتاش 41.47باشه بعد بره بالا

۴ پاسخ

من ۲۲,بود بعد ۳روز شد ۲۴۷

گلم ۴۸ ساعت بعد از ازمایشت دوباره تکرارش میکردی مخصوصا وقتی که لکه بینی داری
چون اگه ۱۲ روز تاخیر داشته باشی عددش یکم پایینه ولی خب چون مشخص نیس کی لقاح گرفته جای نگرانی نیست ولی حتما ی ازمایش بده اگه چند برابر شده بود ینی داره رشد میکنه اگه عددش زیاد رشد نکرده ک شیاف هم نذار

من 42.6 بود فکر کنم
بعد 2 یا 3 روز یادم نیس شد 213

اره نگران نباش برای من ۷ روز قبل موعود ۱۹.۹ بود بعد سه روز ۱۲ برابر شد ۲۳۸ شد

سوال های مرتبط