۷ پاسخ

من ۳۲ و ۵ روز ۲۱۸۴ بود ...صدک ۶۵
توام صدکشو نگاه کن چند بود بالای ۵۰ خیلی خوبه

برای من وزن نی نی تو سیو دوهفته۱۴۰۰ بود
که تو ۳۸ هفته دنبا اومدنی شد۲۹۰۰

نه جانم من ۳۲ رفتم ۲۰۶۰ بود
۳۸ هفته به دنیا اومد ۳۳۵۰ بود خداروشکر

نه من ۳۴هفته و۱روز ۲۳۴۰گرم بوپ

من ۳۴تقریبا ۲۲۰۰بودم دکتر گفت کمه

نه خوب بوده

خوبه
هفته های اخر جنین بیشترین وزن میگیره
هر روز تخم مرغ ابپز_چهار مغز_روزی۸ عدد بادام درختی
و پودر لیدی میل بخور
حتما تا یک کیلو نیم اضافه میشه

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری