۱۰ پاسخ

مال من ۳۰ هفته ۱۱۰۰ بود 😭😭😭😭😭پس من چی بگم

خوبه کمم نیست متوسطه جای نگرانی نداره بعدشم تازه داره وزن میگیره
به خودت استرس بدی بد تر میکنی

سعی کن هروز صبح ۳ ۴ تا تخمه مرغ با سیب زمینی بزاری بپزه بخوری زیاد رو وزن بچه تاثیر دارع

لبنیات . تخمه مرغ اب پز شده . اجیل . گوشت این چیزارو بخور وزن میگیره

روزی یه بستنی و رانی بخور اگه قند نداری وزنش میاد از حد نرمالم رد میشه

یه کوچولو کمه اشکالی نداره
مغزیجات ، بستنی ، شیر ، خرما ، بادوم درختی ، موز بخور

مکمل بگو بنویسه برات انشالله با تغذیه مناسب میاد بالا

مال منم همینقد بود، جنین بیشتر دو سه هفته اخر وزن میگیره

زیادم کم نیس ۱۹۰۰باید باشه

۲کیلو معمولا خوبه عیب نداره به تغذیه برسی خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری