خانما ۳۱هفته و ۴ روز وزن ۱۸۰۰ خوبه؟یا کمه؟

۵ پاسخ

آره خیلی خوبه

خوبه نرماله

خوبه برا من 31 و3روز این بود

خوبه

خوبه من ۳۱ هفته و ۲ روز رفتم ۱۶۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان تیارا وتیام💙 مامان تیارا وتیام💙 ۱۰ ماهگی
مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری