سلام ۳۱هفته و ۴ روز ،وزن نی نی ۱۸۰۰ خوبه؟؟؟

۶ پاسخ

آره عزیزم مال من ۳۰ هفته و ۴ روز ۱۵۸۰ بود

خوبه برا منم ۱۸۰۰ بود

آره خوبه نه خیلی زیاده نه کم خوبه

آره عالیه

اره عزیزم عالیه من ۳۱هفته و۴روز ۱۷۲۳بود دکتر گفت نرماله

عالیه

سوال های مرتبط

مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوردونه 😘 مامان دوردونه 😘 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورُالزهراو👼🏻 مامان نورُالزهراو👼🏻 هفته نهم بارداری
مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد