سلام
وزن بچه تو ۳۲هفته ۱۸۰۰ کمه؟

۷ پاسخ

مال من تو ۳۴ هفته ۲ و صد بود

من ۳۵ هفته ۲ کیلو بود

منم رفتم دکترم خودش سونو کرد ۳۲هفته و یک روز گفت ۱۸۰۰یا ۱۹۰۰ خوبه اما اینجا دیدم بعضیا میگن کمه نمیدونم والا

وزن گیریش خوبه خداروشکر تا اون موقع که دنیا بیاد 3500میشه فکر کنم

یکم بیشتر ب خودت برس ضرر نداره ک

مال من تو 31 هفته 1700 بود.
خوبه به نظرم زیاد حساس نباش

نه نرماله

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی