۸ پاسخ

انواع کباب.اجیل. حبوبات. بستنی وانیلی. خرما تا میتونی بخور هم صبور میشه کوچولو هم وزن میده
یا شیر خرما یا شیر موز
هندونه
تخم مرغ آبپز
نیاز ب پودر نداری پودر یهو حساسیت پیدا می‌کنی خوب نیست همینا بخور وزن میگیره کوچولو

منم هفته شما ۱۷۷۰ بود گفت کمه الان چند روزه پودر لیدی میل دکترم داده گفته هر روز عصر با یه لیوان شیر و بستنی و موز و مغز قاطی کنم بخورم وای الانم خوردم مردم تا خوردمش لیدی میله افتضاحه😑

فقط تخم مرغ آبپز و حلیم گندم و مغزیجات،مواظب آب دور نوزاد باش،

تا میتونی فقط بخور

اگه دیابت نداری روزی یه دونه بستنی بخور

پروتیین ،لبنیات،میوه،عدسی،کباب،تخم مرغ ابپز گردو و خرما و بستنی اینارو زیاد بخور

اگه قند نداری بستنی بخور، یه پودر هست اسمش تو ذهنم نیست از داروخونه بگیر بخور، نگران نباش هنوز وقت داری تا اون‌موقع نی نی تپل میشه

لیدی میل بگیر منم مشکل شما داشتم بنظرم تو خوراکیا تخم مرغ ابپز و بستنی از بقیا بیشتر تاثیر داشت

سوال های مرتبط