۳ پاسخ

بعد ۴۰ روز میزارن ..فرق نمیکنه بیشتر میگن تو پریودی
من پرسیدم گفت روز سوم پریودی
ولی اگه بخوای تو پاکی بیای ازمایش بتا باید بیاری

زایمان طبیعی داشته باشی بعد چهل روز میزارن

باید روز دوم سوم پریود‌ باشه و معمولا میگن سه ماه بعد زایمان

سوال های مرتبط