سلام مامانا ۳۶هفتمه وزن بچم ۲۷۳۶ هست خوبه یا کمه ؟

۳ پاسخ

من ٣٦ هفته و دوروز وزنشو زده بود ٣ كيلو منفى مثبت ٤٠٠
٣٩ هفته و دوروز دنيا اومد ٣٥٠٠ بود

منم مثل شما بودم بچم ۳ و ۲۰۰ به دنیا اومد

عالیه بازم وقت زیاد داری واسه وزن دادن به جنین

سوال های مرتبط

مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان ملیسا مامان ملیسا ۴ ماهگی
مامان رستا❤️‍🔥 مامان رستا❤️‍🔥 ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد