خانما عددش خیلی بالاس؟

تصویر
۲ پاسخ

برای دخترم ۱۳.۷بود گفتن دستگاه بگیر برا خونه،ما نگرفتیم فقط شیرخشک کمکی گرفتیم اونم دکترش گفت هر ۱ساعت ۱ساعتو نیم بهش شیر میدادم روزی ۵ ۶بارم شیر خشک که زود زود جیش پی پی کنه دفع بشه
برای ۴۸ساعت،رفع شد خداروشکر

نه ولی باید دستگاه بگیری تو خونه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۴ ماهگی
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱ ماهگی