۶ پاسخ

تا هفته آخر می‌چرخه . روز آخر هم سورپرایز می‌کنه 😅😅

بچه که بریچ هست احتمالش زیاده سفالیک بشه
بچه ای که سفالیک هست احتمالش کمه بریچ بشه

من سفالیک بود الانه الان عرضیه😑

بچه ی من ی ماه سرش پایین بود.ی ماه بریچ بود.الانم عرضیه.دکتر گفته چون میزان مایع اندازه س،فعلا جا داره راحت میچرخه.بخاطر همون هفته ی ۳۸ میرم آخرین سونو تا شرایط زایمانم بالاخره مشخص شه

اره منم همینطور شدم و دیگه نچرخید سزارین شدم

نادره این اتفاقا ولی غیر ممکن نیست

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی