امشب ساندویج حوس کردم بخورم عیبی ندار حامله ام؟

۴ پاسخ

اره فکنم سقط کنم

خارج رحم بارداریت؟

هوس کردی بخور

ن بابا نووش

سوال های مرتبط

مامان آریسا و تودلیم🫀 مامان آریسا و تودلیم🫀 هفته هجدهم بارداری