۴ پاسخ

اکثرا میگن شمالیا نباید زیاد بخورن من یه بار از دکترم پرسیدم گفت بیشتر به خانمای شمالی ضرر داره ولی بهتر کم نمک باشع

زیادنخوربه هرکسی نمیسازه

نه مشکل نداره

نه مشکلی نداره

سوال های مرتبط