۳ پاسخ

منم خودم میخورم فولیک اسید ۱ قبل خواب هر روز

نه چه عیبی
منم خودم گرفتم
از سه ماه قبل میگن بخوری خوبه
ولی در کل از الان بگیر بخور

ن بخور
منم خودم میگیرم

سوال های مرتبط

مامان دخترم🧸🩷‌ مامان دخترم🧸🩷‌ روزهای ابتدایی تولد