۵ پاسخ

سونو داپلر باید بری احتمالا ۳۸ هفته به بعد دکترت بنویسه

قرص اهن به موقع بخور سمت چپ بخواب خون رسانی کامله

سنو داپلر دکتر مینویسه برات

سونو مینویسن

اگه سونو معمولی همه چی نرمال باشه یعنی خوبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسر ناز و سالم مامان دوتا پسر ناز و سالم روزهای ابتدایی تولد