بچها
شمام سینه دردتون خوب نشده؟
من‌تا یکی بش دس میزنه میمیرم

۹ پاسخ

وای من از درد نمیتونم سوتین ببندم شمام اینجورین؟

نه عزیزم مال منم خیلی درد میکنه خیلی حالت تهوع دارم من

نه سفت ترم شدن دردناک

من هنوزم دارم ضعف میرم چیزی میخوره بهش انگاری خشک کش میاد همش

من یکم بهتر شده فقط نیپلام حساسه

از اخرای هفته نه درد سینم خیلی کمتر شد سنگینیش هم رفت

نه در اون حد یکم بهتر شدم قبلا اونجوری بودم
دیگه نمیدونم تهوع و علائم خاصی جز گاها درد پریودی میاد میره ندارم
گاها میگم خدایی نکرده نکنه باز پوچ باشه

اره منم اینجوری ام

منم همینجوری بودم خصوصا سرش ولی الان یکم بهتر شده

سوال های مرتبط

مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بردیاوهدیه‌ خدا مامان بردیاوهدیه‌ خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری