سینه راستم نوکش خیلیییییییی حساس شدههه دس میزنم میسوزه

۵ پاسخ

طبیعی عزیزم
منم هفته های اول اینجوری بودم
نمیتونستم دست بزنم به سینه ها میمردم🤦🏻‍♀️
شما قرچک هستی پیش کدوم دکتر میری

طبیعه

خب دست نزن🙃

دقیقا منم😩😩😩 ویتامین آ میزنم

فکر میکنم طبیعیه 🥴🤦‍♀️
تیر هم میکشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری