۳ پاسخ

شما فردا این موقع راحت شدید بخش های سخت عملم تموم شده 🤩🤩برا مام دعا کنید به سلامت تموم کنیم این چند روزم

من قراره شنبه سزارین شم پیش خانم عماری بیمارستان دهخدا ۳۸ تومن ۷ تومنم زیر میزی

سوال منم هست

سوال های مرتبط